Мектептегі логопед-мұғалім жұмысының негізгі бағыттары – оқу мен жазудың бұзылуын түзету, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларында сөйлеу патологиясының ең көп таралған түрлері болып табылатын осы бұзылулардың алдын алу (алдын алу).
Логопедиялық әсердің жаһандық мақсаты – бүкіл сөйлеу жүйесін дамыту, атап айтқанда:
- біртұтас сөйлеуді дамыту;
- айтылымды түзету;
- сөздікті жинақтау және жетілдіру;
- физикалық және сөйлеу есту қабілетінің дамуы;
- сөйлеудің грамматикалық жағын дамыту;
- артикуляциялық моториканы дамыту;
- сөзжасам және сөзжасам дағдыларын үйрету.
Жұмыс барысында бірқатар қосымша міндеттер шешілуде:
- психикалық процестердің дамуы (зейін, есте сақтау, қабылдау, ойлау);
- бастауыш оқу дағдыларын қалыптастыру (мұғалімді мұқият тыңдай білу, тапсырманы мақсатты және табандылықпен орындау, өз жұмысының нәтижесін барабар бағалау және қателерді түзету);
- сауаттылықты оқытудың алғышарттарын қалыптастыру (сөздерді дыбыстық талдауға үйрету, «дыбыс, сөз, сөйлем» ұғымдарымен танысу, ұсақ моториканы және кеңістіктік бағдарлауды дамыту);
- жазу мен оқудың бұзылуының алдын алу және түзету.

