Skip to content

Логопед жұмысы

Мектептегі логопед-мұғалім жұмысының негізгі бағыттары – оқу мен жазудың бұзылуын түзету, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларында сөйлеу патологиясының ең көп таралған түрлері болып табылатын осы бұзылулардың алдын алу (алдын алу).

Логопедиялық әсердің жаһандық мақсаты – бүкіл сөйлеу жүйесін дамыту, атап айтқанда:

  • біртұтас сөйлеуді дамыту;
  • айтылымды түзету;
  • сөздікті жинақтау және жетілдіру;
  • физикалық және сөйлеу есту қабілетінің дамуы;
  • сөйлеудің грамматикалық жағын дамыту;
  • артикуляциялық моториканы дамыту;
  • сөзжасам және сөзжасам дағдыларын үйрету.

Жұмыс барысында бірқатар қосымша міндеттер шешілуде:

  • психикалық процестердің дамуы (зейін, есте сақтау, қабылдау, ойлау);
  • бастауыш оқу дағдыларын қалыптастыру (мұғалімді мұқият тыңдай білу, тапсырманы мақсатты және табандылықпен орындау, өз жұмысының нәтижесін барабар бағалау және қателерді түзету);
  • сауаттылықты оқытудың алғышарттарын қалыптастыру (сөздерді дыбыстық талдауға үйрету, «дыбыс, сөз, сөйлем» ұғымдарымен танысу, ұсақ моториканы және кеңістіктік бағдарлауды дамыту);
  • жазу мен оқудың бұзылуының алдын алу және түзету.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *